Whaddup?

 
Tjenixen! Det regnar just nu. Stor inspirationskälla och snäppet värre än bussfönster. 
Jag har alldeles precis kommit hem från firandet av mormor och morfar och som alltid när jag har varit där så är jag fylld till bredden med go'mat och fikabröd. Jag kan dock aldrig komma ihåg hur många år de fyller men de är väl så som det sägs att efter 37 slutar man fylla år. 
 
Sååå jag har börjat lyssna mer på musik eftersom jag äntligen har hittat en musikstil som jag känner mig bekväm med. Jag vet dock inte om detta påverkar mig socialt?^^' Menmen, det är bra med lite ljud och man har ju sina perioder... Eller... Vissa "perioder" stannar ju kvar för evigt... Tur att jag inte är så attraherad åt punkkulturen. Det blir så dyrt med hårspray åt mohawken. 
Tyvärr så blev det inte till att plugga nån japanska idag, MEN jag har istället hittat en låt som jag hemskt gärna skulle vilja ha med i en parkour-video (finns här) och jag hoppas att det blir inspelat iallafall en sån i sommar.
 
Dewa uchi ni!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0