KEEP CALM

Móshimoshi! Det är så fruktansvärt varmt just nu! Så varmt att min motivation till att göra någonting har försvunnit. Hehe, kanske inte riktigt, men varmt är det. Det märks på flera sätt att det närmar sig sommarlov:
1. Alla lärare är jättestressade över det sista arbetsområdet.
2. Pollenallergi...
3. Studsmattor. Studsmattor ÖVERRALLT! :D
Dessutom så får vi som ska på konfaläger sommarlov tidigare. YEAH! ... även fast det i slutändan blev en ledig skoldag men en seger är en seger.
Här om dan blev jag överlycklig. Jag satt på det mest obekväma sättet som går i fotöljen och diskuterade anime och tecknar-tips med Emil över internet när en okänd person började chatta med mig. Jag drog relativt snabbt en slutsats av att det var en konfirmand som ska gå samma läger som mig, vilket det visade sig vara. Och vi chattade och hade trevligt en bra stund som om vi redan var goda vänner. Sånt glädjer mig :') Att det finns de som kan ta sig i kragen och bygga upp lite relation inför ett kommande evenemang. Lycklig... Jag känner på mig att detta kommer att bli en av de bästa somrarna hitills!
Som ni vet så har jag inte vloggat på ett bra tag pga fantasi- och kreativitetsbrist. Men jag har istället blivit väldigt intresserad av utmaningar. Så skriv ner några utmaningar i kommentarsfältet. Det kan vara vilken utmaning som helst! Stor, liten, lätt, svår. You name it! Då ska ni få se att det blir vloggbevis.
Dewa uchi ni!
//Linus
Reminder: Skriv inte inlägg i appen, du ser vad som händer...

Kommentarer
Postat av: TOVA

OMG LINUS!? VEM?! TJEJ/KILLE?!
JAG UTMANAR DIG ATT FRÅGA OM EN DEJT OAVSETT KÖN! >:D

elak jag vet

2013-05-21 @ 21:28:01
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0