C-C-COMBOBREAKER!


 
Yo! Nu är jag tillbaka! Jag ursäktar mig hemskt mycket över att jag inte har skrivit här på länge men jag har inte haft tid att tänka på den där jädra uppfinnartävlingen, som det inte finns så mycket att säga om eftersom det var riggat, och filmprojektet på SO:n om "den industriella revolutionen". Men nu så! Jag har till och med bytt header och bakgrundsfärg (jag vågar inte röra i så mycket mer utan Tovas hjälp)! 
Detta blev ett kort inlägg och det finns bara en förklaring till det: Det händer absolut ingenting! 
 
P.s. Jag måste tyvärr meddela att här framöver kommer det att bara vara jag som gör inlägg :/ 
 
Snart sova
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

Snyggt! Men vi får göra lite finslipningarb;)

2013-03-17 @ 21:42:33
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0