PERMISSION

 
 
 
 
Hola mis amigos y amigas! Konfalägret är en stor succé! Vi har så trevligt och mycket att göra att dagar känns som veckor. Jag hade tänkt fota skadat mycket, men... Jag hinner inte ^^ Vi har ett packat schema och alldeles för trevligt för att jag ska kunna hänge mig helt åt något mindre socialt. Dessutom har jag börjat lära mig alla namn på lägret, ALLA 57 KONFIRMANDER (ledare ej inräknat)! Starkt gjort av mig som har jättesvårt med namn. 
Hursomhelst så är hela lägret på permission, eller "ledig på kort tid", för att närvara vid alla våra skolavlutningar och motta våra betygsbrev. Jag har inte sänkt mig i något ämne och höjt i några ämnen *self-high five*.
Avslutningen firades med underbar middagsbuffé på Eurasia. Jag åt så mycket att jag blev helt slapp i lederna. Jag försökte även snacka japanska med, jag hade det på känn, den kinesiske servitrisen. En liten miss men han var impad över mina språkkunnigheter. 
Men imorrn drar jag ut till lägret igen och går därför ännu en gång under jord, så till dess:
 
Ha're gött!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0