GUESS WHO'S BACK?

 
Hola! Jajjamen då har jag äntligen landat hemma efter att ha varit borta i två veckors konfaläger och nu en vecka i Spanien (kom hem i morse). Det har varit så extremt trevligt på båda upplevelserna och jag ska i några inlägg framöver proppa med minnen och foton. Men denna gång kände jag för att göra en basic och skriva om hur jag tog mig hem från Arlanda:
Det hela började med att vi landade på Arlanda klockan 15.00, hämtade ut våra väskor och tog farväl av de släktingar som skulle bila upp till gamla Umeå. Vi åt middag och försökte se om det gick att ta en tidigare buss till Umeå, men det visade det sig att det inte gjorde. Den bussen gick endast till Ö-vik. Det var bara att se glad ut och vänta på nästa buss. Under denna tid passade jag på att utforska Arlanda och jag hittade massor av bra grejer som t.ex en skoputs. Jag bör nog tillägga att jag nu är proffs på att åka rulltrappa. Tre timmar senare anlände äntligen bussen och det bar av hemåt klockan 21.45. Klockan 06 var jag på Umeå busstation. Asså ärligt talat, vilken typ av människa är stolarna på bussen gjorda för? Oavsett hur lång du är så kommer du alltid att vakna upp med ont i ryggen. Menmen, jag är hemma nu så det spelar ingen roll ^^
 
Mycket sömn inatt, tack!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0