REFLEKTIONSEFTERMIDDAGEN DEL 1

Axel fick rätt till slut
 
God förmiddag! Nu är det snart dags att ha reflektionseftermiddag aka alla lektioner slutar 11:45! :D Inte illa på en sån här grå tisdag^^ Jag får väl se vad jag hittar på. Jag ska försöka vara kreativ och gå ut en stund och troligen dricka en klunk O'boy ur min vackra Jag älskar min dator-mugg. 
 
På engelskan var jag riktigt elak >:D Jag visade upp min powerpoint om lönnsirap (tema Kanada) och till den hade jag hittat en hel massa bilder med amerikanska pannkakor värdiga en kung som dränktes i smör och sirap. Jag kunde nästan höra klassens magar kurra >:]] Tyvärr så baktände min elakhet och drabbade mest mig själv :S Lyckligtvis så är det snart lunch och taxi hela vägen fram till farstun!
 
Liv å levene
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

haha acca är ju för söt...
Linus din redovisning gjorde mig jättesugen på amerikanska pannkakor! :(

Svar: Haha sucess! ;D
Linus och Niklas

2013-01-29 @ 20:46:33
URL: http://tovabackman.blogg.se
Postat av: TOVA

SV: haha därför att man behöver skor till alla sorters tillfällen! ;)
kommer det komma en ref del 2 eller?? :P

Svar: Jajjamen! En riktigt munter ^^'
Linus och Niklas

2013-01-29 @ 21:57:53
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0