PLÖTSLIGT PÅHITT

Tjobah! Imorse kom jag på att jag har en blogg och nu, 13 timmar senare, sitter jag här och skriver. :p
Idag har varit slutklämmen på jullovet och jag har gjort så många vintriga och livfulla saker... NOT! Jag har i stort sätt bara spelat dataspel idag... i och för sig så var jag ut en stund med lillasyster mitt på dan och alldeles nyss hängde jag upp två små talgbollar i ett träd på gården. Och nu ska man vända på dygnet också. Från Lovtid till Skoltid. Jag känner nu att det var tur att jag började igår kväll^^'
 
-Hur var julen då?
Jo tack den var bra :D Så mycket skinka, ägg och tomtar så långt ögat kunde nå! Jag tror att jag aldrig behövde gå hungrig och OJ vad jag var trött på skinka, ägg och tomtar dan innan efter juldagen! Pju, vilken tur att det är över nu^^
Hur många var det som trodde på apocalypsen den 21:a december, upp med en hand?! Inte jag iallafall D:<
Vilket dravel! Maya-indianern fick väl bara inte plats med fler dagar på sin runda stenskiva. Eller så hann de inte förlänga den när señor Cortez huxflux kom och utrotade hela Sydamerikas urinvånare? Inte vet jag, men jag tror nog mer på att solen expanderar och bränner upp Jorden om sig 14 miljoner år.
 
God fortsättning under 2013!
//Linus

Kommentarer
Postat av: SOFIA

HAHA! Linus! Du är episk...!!

2013-01-10 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0