PENSIONÄRSGUBBAR!

Hello! Det verkar som om detta kommer att bli standardtiden för kvällsinlägget här på dig bloggen :) 
Jag och Nicke har bestämt oss för att när vi blir pensionärer ska vi köpa oss varsin segway. Vi ska åka runt på torget och tuta på alla snygga tanter vi ser... Kanske några ungdomar också bara för att chocka dem med att vi är så coola när det glänser om flinten. Det är nog ända ålderskrisen jag tänker låta ta över mig. Undrar om jag fortfarande tränar kungfu när jag är 60? Det är väl bara att vänta och se ^^
 
I helgen sticker jag upp till fjälls! Yeah! Jag lovar att fota och filma så mycket som går mellan skidliftar och skranor :D Tyvärr så finns det inget internet där vi ska vara så jag kommer inte kunna kommunicera med er kära läsare och det stora comeback-inlägget kommer definitivt på tisdag ;D 
 
En sista sak innan jag trycker på den blå knappen: 
Jag planerar en frågestund om några dagar så passa på att fråga på allt mellan himmel och jord så ska jag göra mitt bästa att svara på. Gör ert värsta! :D
 
Snöstorm!
//Linus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0