HEJ HOPP + ETT AJDÅ

 
Hej! Jag vet att jag hade lovat en överraskning idag, men världen valde att spela ett litet spratt så jag hade varken tid eller möjlighet :s Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas att problemet kommer att lösas snarast möjligt... Hoppas jag... ^^'
 
Igår var jag på fest anordnad av vännen Albin och turbokompis Niklas. Ooootroligt trevligt med skratt och snaskfyllda munnar i massor och om jag skulle beskriva allt som hände och sas så skulle detta inlägg ta er lika lång tid att läsa som festen varade. Eftersom de båda nyss fyllt femton vårar så blev det många referenser till det, hehe. En utav de coolare var två till fyra ark med lösmustascher som var galet fabulösa och p.g.a överraskningens bortfall känns det ju inte mer än rätt att jag bjuder på en extremt FANCY bild på en sockerstinn jag som fick en provkörning av vad som väntas i vuxenlivet.
 
Det var nog allt för denna helg eftersom konfaträffen som varade idag ver hyfsat basic och inte så händelserik.
 
Stay fancy!
//Linus (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0