ÄNDRADE PLANER

 
Godkväll! Idag bestämde jag mig för att trappa upp mitt bloggande till minst varannan dag så att ni slipper sitta och kolla på Youtube-klipp ni sett flera gånger innan (gäller även mig). Jag ska göra mitt bästa, så önska mig lycka till!
 
Husomhelst så är det fredag idag, SUCCESS! Ännu en vecka avklarad! Fast fredagarna är inte så lätt att ta sig igenom heller för den delen. Spanskan går bra direkt på morgonen, men att sen behöva tampas med en bildlektion på en och en halv timme med furious-läraren är tungt^^' Efter den degen är det underbara lunch! Då har jag redan varit utsvulten i 45 minuter och oavsett hur mycket jag än stoppar i mig på morgonen så är allt förbrukat efter första timmen... Det är ett hundgöra att växa!
Sista timmen idag åkte klassen längdskidor på idrotten, och vilket misslyckande för mig! Jag slängde mig ut fort som attan ut i spåret för att hinna klart fem kilometersrundan innan 14:50 så att jag skulle hinna duscha och det första jag gjorde i första backen var ju självklart att ramla huvudstupa framåt så att jag fick offra ena knät. Sen var det full fart igen! ... Tills jag två kilometer senare upptäcker att jag har tagit alldeles för korta stavar! De gick inte längre än strax över höften! Menmen, jag försökte glömma det och gnatade på på mina låneskidor med helt värdelöst glid. Och allt gick väl lugnt fram till backen innan slutspurten där jag korkat nog bestämde mig för att "springa" upp (jag är verkligen en idiot). Så jag kutar uppför den där lilla backen och snubblar. Igen. Det är anledningen till att jag nu sitter och gnuggar min tumme som fick sätta livet till. Men som tur blev det bara en stukning. En ond jäkel!
 
Men nu ska jag fram med chipsskålen så att snacksets heliga kraft får hela min arma kropp!
 
Har'e gött!
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

Så himla gulli bild på dig! :D
Haha längdskidor är farliga...

2013-01-27 @ 22:23:19
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0