PRAO-VECKANS KOMMANDE PRÖVNINGAR

Spänning! Imorrn blir första gången jag får se stället jag hänger mest på på stan bakom kulisserna! Yeah! Jag snackar ju förstås om gamla goa biblioteket! Sjussa ut lite böcker, åka med i bokbussen och chilla med returmaskinerna. Pretty sweet c: Det blir vloggar så att det bara sjunger om det kan jag lova! Så se till att kika in ofta här på bloggen. Det är väl lite det som kommer att hända här i veckan :D
 
Men nu ska jag använda bloggen till det man använder bloggar till! 
-Klagomål och duckface? :0
Nej, berättelser om vad som hänt hos den ensamme individen :D
Sååå, inatt sovde jag hos mormor och morfar eftersom mamma och pappa har varit borta i Lycksele och på grund av att jag inte orkar laga mat ibland. Där var det full rulle i stadig pensionärstakt med chips c: Multo bene! 
Asså äldre människor lagar så fruktansvärt god mat! Det är inte klokt hur goda köttbullar de kan göra! Och när man äter det dom serverar är det som att käka enhörningar som svettas regnbågar och annat awesome! :D
Men sen så kommer man ju hem och då var det skottning för hela slanten. Jag har blivit lovad 150:- om jag skottar altanen OCH baksidan av ladugårdstaket men det har varit så jädra tungt att skotta altanen att jag krävt mer betalt. Mamma och pappa kunde inte mer än hålla med. 
 
Nu sitter jag hos farmor i stan. Jag ska bo här under hela prao-tiden så att jag har nära till bibblan och träningslokalen. Det blir väldigt sjåigt om jag ska sova hemma för det går ingen buss i lagom tid. ^^'

Nu ska jag sluta störa farmors skönhetssömn, godnatt!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0