BLANDAT BRA

 
Wei wei! Hur är det? Bra med mig med! Fingret läker och tårna växer. Anyway, idag har det varit stilbytardag i skolan. För er som inte vet vad det är så är det en tradition där elever och lärare byter stil och i slutet av dagen utses vinnare av bästa utklädnad och bäst utklädda klass. Jag var ju självklart ninja och kände att det var ett säkert kort till vinst i den individuella tävlingen tills Nicke sa att jag bara speglade mitt sanna inre. Jag kan inte annat än hålla med grabben! Jag har alltid velat bli ninja. Ända sedan jag fick nys om dom. Springa på hustak och vara ascool, det är det som gäller! Lönnmords-biten är jag lite osäker på :s Det är väl kul att spöa upp badguys men att ta livet av nån... Nja, det får avvakta. 
Jag trodde att min utklädnad var vattentät annars med min t-shirt ninjamask och handwraps ända tills jag började svettas som en dåre! Men vad kunde jag göra? Dagen var ju inte slut än så det var bara att bita ihop och hålla masken, bokstavligen eftersom den var värst. Som tur var kompade vår klass ut efter lunch. Det blir spännande att få reda på vem/vilka som vunnit imorrn :D
 
Min uppfinning kvalade! Skellefteå nästa i mars! 
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0