ALLT DU VILL HA

Tjäna! Det är söndag. Söndag som alltid kommer innan måndag. Och måndag är lika med ännu en vecka av tidiga mornar och gnälliga lärare. *Pust* Men vad går det att göra åt det? Det är take it or leave it som gäller. BABUSCHKI!
 
Yeah! Igår firade mamma fyrtio med fullskalig buffé här i huset! För mig var det värsta chocken eftersom att jag inte har träffat en själ utanför familjen på hela veckan och så kommer det tiotals släktingar och bekanta huxflux och hälsar på^^' Jag var så trött den kvällen pga alla intryck och ansikten! Det värsta var att jag inte kunde gå och lägga mig, eller... Jag vågade inte gå och lägga mig därför att jag lyssnade på när mor, far och fyra andra vuxna diskuterade det okända och den andra sidan så intensivt att jag började se svarta skepnader svisha förbi varje gång jag rörde på huvudet och jag bara väntade på att bordet eller kökssoffan skulle ställa sig på tvären och att alla skulle "BWAAAAAAAA" och så skulle Leatherface sparka upp dörren och kasta en massa Jigsaw-dockor på oss! Nej. Jag skulle försvara mig med good ol' Mister Eldkastare! Med honom löser man allt! Hmm, det kan man göra en bra film om. Vi får väl se (; Appropå vapen så skulle jag vilja ha en helikopterkulspruta hemma under diskbänken bara för att det är coolt.
Nä, nu ska jag göra min hjärna redo för allt skolarbete jag måste ta hand om i veckan!
 
Ni borde kuta, jag har en kulspruta!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0