WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER

Hej på er alla! Jag vet inte om det är en väldigt jobbig process i min fysiska utveckling, eller om jag bara är  allmänt klantig, men det känns som att jag har ont överallt nu förtiden. För några veckor sedan gjorde jag illa ryggen något för jävligt på gympan (det var mitt eget fel dock, skulle göra en ascool parkourvault över en tjockmadrass och failade ashårt...), sedan några veckor senar fick jag helt utan anledening svinont under foten så att jag nästan inte kunde gå på den, igår fick jag ont i handleden, och idag skar det till som tusan i ryggen när jag böjde mig ner för att plocka ur grejorna ur skåpet. Jag vet inte, jag kanske bara är inne i någon life-sucks-you-know-period just nu. 
Jag vet att jag är väldigt stel och att jag inte har de mest flexibla lederna någonsin, men det här alltså... Det här är inte lugnt!
 
Men men, som farsans kompis mormor skulle säga: HÄRDA UT!
Hejdå på er!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: TOVA

SV: haha ja verkligen! tack :))
haha din stackare niklas! hoppas all otur försvinner snart ;)

Svar: None
Linus och Niklas

2012-10-23 @ 22:01:06
URL: http://tovabackman.blogg.se
Postat av: Anna

Sv: Haha okey :)

2012-10-24 @ 15:50:36
URL: http://goodgoodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0