WE ARE THE CHAMPIONS

HEJ TJOHOPP! Har nyss duschat bort all svett som trängt fram under de två innebandymatcherna som vi har spelat nu på morgonen. Första matchen vann vi med 6-1. Den matchen stod jag. Vi spelade faktiskt riktigt bra, och jag fick göra några riktigt svettiga räddningar. Det var våran första seriematch för säsongen faktiskt, så vi inledde den mycket bra tycker jag! Andra matchen var jag andra målvakt. Den matchen vart det oavgjort, 6-6. 
 
Nu sitter jag här alldeles blöt i håret och med en rostad-lök-och-hamburgerdressing-hamburgare i magen. Har massvis med hemkunskapsplugg som ska göras till imorgon. ASKUL! 
Om några timmar kommer morsan. Då bär det iväg till Sörmjöle, bort från stan och in i bysamhället. Det är rätt skönt att få komma bort från stan ibland. Bara få ta sig någonstans där det är öppet och stillsamt. 
 
JUST DET, det har jag glömt och berätta! oj oj oj, det här vill ni inte missa! Nu har jag äntligen fått en ny gitarr och förstärkare. NIIIIHIIHIIIII! 
Pappas kompis spelar, eller i allafall spelade, en del gitarr. Han hade några grejor som hans son spelade på när han var mindre, och han sa att om jag ville så fick jag köpa dem billigt. Så nu har jag en 30w transistorförstärkare, en effektpedal, en stratocasterkopia och metervis med kablar att gå tillväga med. Jag fick även en gullig liten Marshall-förstärkare som man sätter fast i brallan och spelar på, men den funkar inte så jättebra... 
ME BE SUPERSATISFIED! :D
Jag ursäktar om jag tråkar ut er med mitt gitarrprat, men jag är inte en sån som visar vilka kläder jag har köpt på H&M, så ni får stå ut helt enkelt! ^^ Dessutom är jag ju en kille i sina rockiga tonårsår ;)
 
Anyway, här har ni lite bilder :D
 
 
Fänk joo änd goodbaj!
//Nicke
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: I typ två år snart :)
Du har en sån snygg gitarr!

2012-10-22 @ 15:36:40
URL: http://goodgoodgirl.blogg.se
Postat av: TOVA

himla snygg den va ändå! :D
och stort grattis till innebandy vinsterna :D<3

2012-10-22 @ 16:15:12
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0