LEGEN... WAIT FOR IT!

Hej hej! Höstlovet börjar nu lida mot sitt slut... Sorg, men ändå längtan till den vardagen som man är så van vid. I alla fall så har jag hunnit med en hel del kuligheter under lovet. Eller, om jag ska vara ärlig så har lovet för mig mest gått ut på att vila upp sig och chilla, hehe... Men igår for jag faktiskt till Paradisbadet i Övik med Abbe och Felix! Pappa följde också med, och han hade med sig några bekanta till oss, så vi var ett helt gäng som for och badade och hade kul! Väl på badet träffade vi minst fem stycken från våran skola. Det var kul!
På slutet av dagen åt vi på Max som vi alltid gör, och på vägen hem höll jag mig till mina egna åka-hem-från-paradisbadet-traditioner och somnade i bilen ^^
 
Idag har jag varit med Abbe och Jenny. Vi var hos mig först och lyssnade på musik, såg film, pratade och bara allmänt softade. Sen for vi till Jenny för att fika, ta massa flumbilder med hennes kamera, träna våra reflexer på ett sannerligen roligt och skrattframkallande sätt, och även där bara sitta inne på Jennys rum och prata om allt mellan himmel och jord. Väl på väg hem fick jag och Albin ninja oss över bäcken vid Jenny som var extremt översvämmad. 
 
Ikväll har jag bara sett lite How I Met You Mother, ätit middag och suttit vid datorn och såsat. Nu ska jag se de senaste Pewdiepie-videorna, lyssna på musik, kolla facebook och sånt, sen blir det film och fredagsgott. Morgondagen har jag inte lagt upp än, men vi får väl se vad den bjuder på. 
 
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll! :D
//Niklas 
 
P.S. Jag ursäktar om ni stör er på att vi typ ständigt ändrar bloggens utseende, men jag är inne i nån slags få-till-bloggen-snyggt-som-f*n-fas nu, så jag experimenterar fett mycket med bloggens layout just nu. BA SÅ ATT NI VET!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Hahah okey. Gissar att Tova hjälpte till lite ;) Men den var verkligen snygg :D

2012-11-04 @ 11:59:08
URL: http://goodgoodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0