GOING FAR FOR NOTHING

Hej på er alla! Please forgive me, for i have not uptated the blog for a very long time... Weep for yourself Niklas, shame on you!
Idag har det varit fartfyllt må jag lova! Jag klev upp halv åtta för att käka frukost, göra mig i ordning, packa lunch och ombyte. Sedan bar det iväg till stan för att hämta målvaktsutrustningen hos farsan, för att sedan blåsa iväg och möta innebandylaget på OKQ8 på Carlslid. Där hoppade vi på en buss och brummade iväg hela vägen till Schélet för att torska mota Skellefteå IBS med 5-4. Efteråt for alla och käkade hamburgare på Krysset, för att sedan hoppa på samma buss och sova oss igenom samma 1,5 timme långa bussresa hem till Röbäck. Det är vad jag har gjort idag; Åkt buss och spelat innebandy. Yahoo!
 
Nä. Dagen har faktiskt varit väldigt rolig. Trots att vi torskade mot ett lag som vi absolut borde ha vunnit mot så lyckades vi ändå bita ihop, fara och käka vårt jäkla skrovmål, och sedan vara glada och lyckliga som små sextonåringar ska vara!
 
I morgon ska jag och Tova vara gudstjänstvärdar på en gudstjänst i Västerslättskyrkan. Det bli spännande, man vet aldrig vilka äventyr man kan hamna i när man kretsar kring Tova. Efter det blir det ännu en innebandymatch, inte i Skellefteå som tur är... Denna gång ska vi på vilda äventyr i Nordmaling! håhåhå!
 
Okej, det här blev ett sent blogginlägg... MEN jag bryr mig inte! nehehe...
Simma lugnt, hörrni!
//Niklas
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0