APRIL-MAJ I ETT NÖTSKAL

Tjosvej! När vaknar ni människor där ute på helgmorgonar? 11? 12? Själv vaknade jag kl 8 imorse...
Jag vet inte varför, men jag kan bara inte sova länge på morgonen. Om jag lyckas sova till 10 så blir det typ ''ooh jävlar ring Guiness!!''
Även fast jag går och lägger mig kl 12 på natten, så vaknar jag ändå kl 8 på morgonen nästa dag. Linus är exakt likadan på den fronten. Vi måste vara väldigt speciella tonåringar...

Morsan, syrran och mormor kom just hem efter att ha varit på stan och gjort några ärenden. Under tiden de har varit borta så har jag legat i soffan och läst samt myst med Stina. Hem kommer morsan med några hallonlakritsskallar som man inte tackar nej till.

Igår var det pissväder.. Det var kallt med snöblandat regn. Vädret har hållit i sig till idag, fast idag är det ännu mer nederbörd. Hoppas det förvinner snart!

Nu måste jag gå ut med hundarna.
Hej svej!
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0