WHEN WE STAND TOGETHER

Hej hopp! Nu är det ju faktiskt som så att jag å Linus har varit väldigt dåliga på att uppdatera på bloggen. Vi ber om ursäkt för det, och vi lovar att vi ska förbättra oss! Jag har haft lite vidare spekulationer om det där med att man gör olika saker en hel del under vissa perioder. Jag tänkte att det kanske är så med bloggandet också. Under en viss perod så bloggar man jättemycket och gör inlägg varje dag, medans man under andra perioder tar det lugnt med bloggandet och inte gör lika mycket inlägg. Jag vet inte, det kan vara så. Kanske inte är så bra att vara borta från bloggen när läsarsiffran börjar stiga ^^'

Har nu kört Wii Sports med syrran och lilla pappsen samt tryckt massa godis. Fick i mig lite för mycket godis, så magen vart ju inte helt lycklig. Kände att jag inte vart lika taggad som syrran blev när farsan sa att vi skulle ta fram jordgubbar och grädde, så jag smet in på mitt rum ;) Nu sitter jag här och klickar runt och lyssnar på musik. Ska nog spela lite gitarr sen, har typ kommit på värsta feta riffet som låter typ asbra! I alla fall i mina öron :P Det kan hända att det kommer upp ett klipp när jag spelar upp det. Ska bara finurla ut hur man lägger upp egna videoklipp på bloggen först ^^ Om det finns nån människa där ute som vet hur man lägger upp egna klipp på bloggen så skulle jag bli sjukt tacksam om han/hon kunde skriva i en kommentar hur man gör :D

Tyvärr hade jag ingen bild att dela med mig utav, men ni kan ju ha det så bra ändå! :D
Hejsvej!
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0