PÅSKLOVSPLANER

Jahopp, då vare bara en dag kvar i skolan... suck... känns fett tråkigt... NOT!! :D haha nää men skönt som fan känns det ;) måtte måtte måtte måtte det smälta bort hundra ton snö som aldrig kommer tillbaka under lovet! xO Blir inte lycklig när jag hör pappa säga att snön som kommit inte är den sista för året D: men men, man kan ju alltid hoppas ^^ vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra under lovet, förmodligen hänga med en hel del med polarna :D En hel del bloggande lär det väl bli också ^^ Om vädret är på vår sida så skulle jag hänga med Tova ut och fota lite nån dag, men man vet ju aldrig hur det kan bli nu i april -.- MEN, om det blir bra väder och vi kommer oss ut för att fota, så lovar jag att lägga upp de bästa bilderna på bloggen ;)

DÖD ÅT SNÖN!! xO
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha Tova älskar att fota med sin kamera... med mobilen också för den delen xD

Är också läss på snön nu... Vill ha sommar, kunna bada och sola... ;(

2012-04-05 @ 11:50:03
URL: http://amwbackman.blogg.se/
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; hahaha stackare, jag har legat ute och solat i 2 timmar nu ;)

2012-04-05 @ 14:42:47
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0