HEM LJUVA HEM

Hola! Då var man hemma efter en 4-dagars resa till Sorsele/Nalovardo med polarN Anton!:D Kom hem igår egentligen men då var jag så mör i skallen att jag inte orkade blogga hehe:P Hursomhelst så har det varit kanonkul och man har fått en stilig gogglesbränna i ansiktet och ett redigt skrapsår på hakan som ser ut som grovskägg^^
Idag var första dan i skolan efter Påsklovet och jag såg faktiskt färre sura miner än väntat vilket gläder mig:) Det blir som så tråkigt när alla går runt med Arnold Schwarzeneggers stoneface:P
Och förkylningen har kommit tillbaka också! Det enda som absolut INTE fick hända!x( Nu får den ju ända ta och ge sig!
HÖRES!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0