FREEDOM!


Jenny på gräsplanen
Hej hopp!
Shit asså, det känns lite som att det här med bloggandet har kommit igång igen! Jag vet ju inte hur ofta ni är vana vid att bloggar är uppdaterade, men om jag skulle göra tre inlägg per dag skulle jag nog avlida...
Men men, ni får stå ut med det ni får ^^

Har nu renskrivit klart en lab-rapport som ska in på onsdag. Känns asskönt faktiskt, för imorrn är jag FRIII! :D
Jenny skulle kanske komma förbi imorrn, så då blir det nog något kuligt :D MEN om hon inte kommer så skulle jag följa med ut till Sörmjöle och hjälpa morsan att städa förrådet ;)

JO FÖRRESTEN! Idag var det ju majbrasa! Jag skulle gå med Albin och Jenny till majbrasan, men de glömde och smsa mig när de gick så jag fick gå själv. Som tur var träffade jag Hugo (annan bekant) efter en liten bit på vägen, så det vart trevligt på väg ner i alla fall. Vi tittade typ inte något på majbrasan. Vi kastade bara en massa med min frisbee som jag hade tagit med mig. Det var kul i alla fall. Vi träffade mycket folk och hade roligt. Fast sen när majbrasan nästan hade slocknat och nästan alla människor gått därifrån, gick jag och Jenny och tittade på brasan ^^'

Sen gick jag och Jenny hem till mig en stund, både för att Jenny skulle få se hur det ser ut hos min pappa, och för att få testa en hoodie som hon ska få låna på en utklädningsdag vi har på skolan näst nästa torsdag. Eftersom syrran lånat den och använt den på hennes hästskola så fick både jag och Jenny kraftig hosta, ont i halsen och rinnig näsa. Det var inte så najs, så vi bestämde oss för att ses nån annan gång när inte tröjan var i närheten. Så fort Jenny klivit ut genom dörrN så tog jag hoodien och satte en trepoängare i tvättkorgen ;)

Fick några väääldigt brusiga/suddiga bilder på när jag och Jenny var på gräsplanen och kastade frisbee, men det är väl bättre än inget antar jag ^^

Hejdååå!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Jenny♥

MEN HET BILD PÅ MIG ---> ....♥

2012-05-03 @ 20:51:49
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0