VALBORGSMÄSSOAFTON MED VÄNNER

 
 
 
 
 
 
Móshimoshi go' vänner och ni jag inte känner! :D
 Igår var det valborgsmässoafton som sagt. Det var avtalat att gänget skulle samlas hos Tova och grilla lite kött innan vi drog iväg och kollade på brasan. Allt gick som planerat, vi fyllde grillen med kol och... HELA H-VETET BRÖT UT! Hela himlen slog ner i lilla Umeå! Det såg dystert ut för grillningen och vi övervägde att gå in och steka maten men som ett skänk från ovan avtog regnet och elden tog sig och skapade en underbar grillglöd! Jag tog snabbt på mig rollen som grillmästarN och grillade så fort jag kunde ifall att en ny skur skulle ösa ner. Vi åt oss runda och skyndade iväg mot högen med staplat växtmaterial. Dessvärre rök den bara lite till min stora besvikelse. MEN, där på grusplanen träffade jag kung fu-Jocke och underbara 9:an som hade skåpet ovanför mig i sjuan. 
Hela kvällen avslutades sedan med jacuzzibad, cheesecake och Kill Bill vol. 1. Man måste ju bara älska Tarantino ^^'
Men nu ska jag försöka se till och redigera klart skolprojektet om Finska och Meänkieli som skulle ha vart klart i... Lördags :s
 
Stay awesome
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

det var ju super kul!
vänta va? skulle svenska grejen va klar i lördags??!

2013-05-01 @ 21:52:43
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0