I AM THE DRAGONBORN

 
Tjenare! Imorse vaknade jag klockan 8.00 första gången och tänkte:
-Mmm... Snälla, två timmar till!
Och två timmar blev det. Två timmar x 2. Det är jobbigt att vakna så sent för man hinner inte göra så mycket som man vill göra. Jag hade nämligen tänkt att plugga ett långt kapitel om japanska substantiv. Så jag reste mig upp ur sängen och slängde ihop en brunch av köttbullar och snabbnudlar. En sak ni kan testa själva är att ha i japansk soja i vattnet när ni kokar nudlarna. Väldigt gott! :3
Till min bestörtning kom jag på att jag glömde språkkurslitteraturen på skolan...
- Jahaa... Vad ska jag göra istället? tänkte jag när jag skrollade mellan gamla youtubeklipp. Så jag bestämde mig för att dra upp ett klipp om hur man ritar orm- och drakögon, och resultatet ser ni ovan. 
Klockan 15.30 var det full fart ut till stugan för att göra den sommarklar och slänga allt sjögräs som drivit upp på "stranden" (140% lera) i en hög för att eldas senare i sommar. 
 
Dewa sono uchi ni! Syns nästa gång!
//Linus
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

sjukt snygg bild!!

2013-05-05 @ 14:44:06
URL: http://tovabackman.blogg.se
Postat av: Jenny

nämen vad duktig du är på att rita drakögon Linus!:DD

2013-05-07 @ 21:05:03
URL: http://littlephotodream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0