GO HARD OR GO HOME

Konnichi wa! Idag var det ju tänkt att jag skulle göra en utmanings-video, meeen det blev tyvärr inte av. Jag hann bara inte. Jag hade helt glömt, förrän i igår morse, att jag inte var helt ledig idag. Jag skulle ju spela Laserdome/lasergame med klassen denna onsdag! :D Och såhär såg det ut:
 
Strax innan match número uno.
 
Och såhär såg jag ut, go hard or go home liksom


Och jag har även fått tag i plojbilderna som vi tog på stranden i lördags:
 
Hadouken!
 
Vader av Nicke
 
Osså självklart en chockvåg!
 
Sköt om er!
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

haha vi var faktiskt bäst tycker jag! ;)
sjukt fräna bilder iallafall :D

2013-06-04 @ 21:32:36
URL: http://faabuleux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0