BEST EXPRESSIONS FROM UNEXPECTED HAPPENINGS

 
 
 
 
Hello! Denna helg har det hänt mycket! EXTREMT MYCKET! Men jag börjar väl där allt startade: Fredagkväll.
En utav de bästa kvällarna med gänget hittills. Mat, bad, sång och trevligheter in på småtimmarna. Alla var vi modiga hjältar som slogs mot alla hundra tusentals mygg som ständigt var ute efter mer. Jag vet inte vad mer jag kan säga? Jag saknar ord.
Dagen efter var det dags för mer bad, fast denna gång mycket kallare och sjunkleran var destomer intressant. Jag ska se om jag kan få in två bilder i nästa inlägg när jag och Nicke utför tre populära internettrender (eller de var iallafall populära). Strax efter packade vi ihop tälten på Nickes bakgård, jag bytte om till mina kung fu-kläder från Hong Kong och stack iväg på Lejondans. Publiken, dvs barnen, var helt fantastiska och det blev precis så som lejondans ska vara. Med det välavklarat var stugan nästa vid älven nästa anhalt. Jag och Alma försökte oss på en promenad i skogen som vi snabbt skulle ångra. Alma var iallafall smart nog att ta på sig jacka, mössa och långbyxor när jag traskade runt i t-shirt och shorts. Pågrund av detta är min nacke och mina vader helt knottriga av myggbett idag. 
Och slutligen var jag och min kusin på äventyr runtom Minervaskolan när hans storebror spelade fotbollsmatch. Ju mindre kropp, desto större fantasi. Jag är smått avis... 
 
Cred till alla som varit med denna helg går till:
Tova Backman från Faabuleux och resterande medlemmar ur TJEENAAAH Linus.
Alma Westerlund
Och mina kusiner Knoll och Tott.
 
Dewa uchi ni!
//Linus
 
Ps. Nu är sista chansen att skriva utmaningar för på tisdag smäller det!

Kommentarer
Postat av: Tova

Det var sjukt kul ju!! :D jag har bilderna när ni är lite roliga så kan skicka om du vill!
Mygghelvetet alltså...

2013-06-03 @ 17:57:21
URL: http://faabuleux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0