WE ARE PRETTY ENGLISHMEN

 
Harrå! Snart mat... Måste överleva... 30 minuter till... x_x
Så här sitter jag och Nicke och väntar på vår gloriuos lunch på engelskan. Vi har precis varit ute och spelat skid-brännboll (svenskare sport finns inte) och vi håller på att lösas upp i världsrymden av hunger. Hoppas för guds skull att det är något ätbart! Bara därför kommer väl kokerskorna att servera tegelstenar med margarin och mesost :s Jag får väl äta nån sjua på rasten isåfall...
Menmen, nu måste jag vara en bra förebild och arbeta!
 
Niklas säger: Chips och senap! :D
//Linus
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

gulliga ni är mina vänner...
det var inte tegelstenar men nära nog :s

2013-01-28 @ 19:09:39
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0