SLAGEN HJÄLTE

 
Gäääsp! Godnatt kära läsare. Just nu håller jag på att varva ner efter film- och planeringskvällen med tränargruppen hos min sifu (kungfuklubbens master chief). Oj så roligt vi har haft! Många skratt och glada miner. Det värsta var väl att alla coola och roliga karaktärer i kung-fu filmen vi såg tragiskt nog dog :( Men filmen var inte fy-skam för det! :) 
Jag kommer nog vara mr Zombie imorgon när jag ska upp extra tidigt för att vara värd i stadskyrkan kring tio^^' Vi får se hur det går...
 
 
Den här tavlan hade jag, Jocke och Martin väldigt roligt åt när vi konspirerade ihop en berättelse om vad som hände på tavlan och bilden med människor som spelar innebandy fångade mestadelen av vår uppmärksamhet. Skumt, orginalet måste vara från senast 900-talet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0