REFLEKTIONSEFTERMIDDAGEN DEL 2

 
Moi moi! Ibland blir det ju inte som man tänkt. Det var ju väldigt onödigt att dra på mig ett packe pulserande huvvevärk! Det kan ha varit för att jag satt så ansträngt i taxin eftersom att jag bestämt skulle se på när Felix spelade Command & Conquer två säten bort. Värken var/är väl kanske inte så extrem men huvudvärk är ju fortfarande förbaskad huvudvärk. Men det finns ingen vila för den rastlöse! Jag kände mig väldigt tvingad att laga min skjorta som börjat fransa sig i ena hörnet. Eller... Mamma var snäll nog att laga eftersom jag inte kom överens med vår minst femtio år gamla symaskin^^' Annars så var det väl youtube som gällde hela kvällen... HELA KVÄLLEN! 
 
Jag borde sova nu, godnatt!
//Linus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0