HAVE I EVER TOLD YOU THE DEFINITION OF INSANITY?

Svejs! Sådärja! Nyduschad och fräsch med en öm kropp, det är jag det. Ajajaj... Det känns att jag föll tiotals gånger under träningen därför att, tja, vi tränade på att falla. 
Enligt gympalärarN ska klassen ha skidorientering imorrn. Hur i helskotta ska det gå till?! Ska vi åka opistat i vildmarken med endast ett par längdskidor utan glid? Eller får vi låna snöskor? Deeet vore faktiskt awesome om vi fick det :D Nytt och innovativt, me gusta!
 
Idag stannade jag kvar på skolan till tjugo i fem bara för att jag inte hade nån business i stan innan träningen. Och exakt alla lärare gav samma kommentar:
-Är du kvar än?!
Priceless! Och varje gång var jag tvungen att förklara varför jag stannade så länge:
-Ja, jag ska iväg och träna på teg.
-Träna vadå?
-Kungfu *viftar med armarna*, du vet?
-Aaaaah!
Jag tror inte att jag vill stanna kvar nå fler gånger, det känns lite småjobbigt att behöva repetera sig en gång i kvarten^^'
 
I'm out!
//Linus

Kommentarer
Postat av: Carro H

sv; haha! det tror jag nog!;)

2013-01-31 @ 21:34:54
URL: http://carolinehenrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0