THE SURVIVOR + BORGAFJÄLL 2013

Kawai! Oraaaa! Jag har överlevt! Seger! Efter att ha varit sjuk i 5.5 dar är jag äntligen frisk! Men det har varit ett riktigt h-vete eftersom jag har haft i genomsnitt 38.7-39°c feber hela tiden. Jag har känt mig som en huttrande och död lax hela denna vecka. Tyvärr tyvärr så var febern ju absolut tvungen att bryta ut på kvällen dag 1 i fjällen. Jag missade en hel dags åkning! Men jag hann endå få mig några fina bilder från borgafjäll, och tur va väl det. Och här är dom!
 
Alma är all-in
 
En ny dag gryr i Borgafjäll
 
Påväg mot andra sidan berget
 
 
Imorron blir det fyrtioårsfest!
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

super härliga bilder jue! :D

2013-02-09 @ 11:16:17
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0