ALLA. HJÄRTANS. DAG.


Då var det dags igen. Dags igen för Alla-hjärtans-dag som för mig och många andra är en alldeles vanlig dag - fast med extra mycket sliskighet hos paren runt en! Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag slipper ju lägga ut extrema summor på min sliskighet... Men istället så har jag ingen att gosa med... Det är verkligen antingen eller :S
 
Igår så skar jag mig på HK:n när jag skivade lök. Jag skulle vara proffsig och tärnera löken snyggt men kniven var för slö, så när jag väl skulle skära så tog jag i för mycket och skar rätt igenom löken skalade av en bit av huden på vänstra långfingret! Raka vägen till skolsyster alltså. Hon tittade tvärt på det, tog fram förband och lade om min arma fingerspets. Efter det så har jag fått uppleva en tillvaro med ett 2 cm förlängt finger som inte får bli blött. Absolut svårast är att skriva på datorn och duscha. Speciellt duscha! Det går, men det går långsamt ^^'
 
En dag i sänder
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0