I'M A POTATO

 
 
What up? Visst är det otroligt vad musik kan få en att känna? Låten här ovan, Beast av Nico Vega, är en sån låt som väcker fightern inom mig. Adrenalinet börjar pumpa och väntar bara att ett gäng gangsters ska hoppa fram för en strid om mina ägodelar. Det ser jättehäftigt ut i huvudet men är nog inget att ta så lätt på. Fast spännande skulle det vara! :D
 
Hursomhelst, idag fick jag en intressant fråga av en liten sjua:
-Visst är potatis gjort av mjöl? :3
Jag var nära på att ta mig över hjärtat men jag försökte ändå förklara hur det låg sig till med potatis, att det är en växt och inte ett bakverk, men jag använde försvårt språk så det slutade med att jag fick NO-läraren att förklara på en mer anpassad nivån. Ärad vare pedagoger!
 
Öh, hur var det nu?
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0