SPRINGBREAK!

Tjabba tjena hallå! Nu är den här. Den där underbara pausen som som avslutar vårterminen och välkomnar höstterminen, den där veckan som i de flestas fall utnyttjas till att sova eller spela tevespel, den där helt enkelt superefterlängtade ledigheten som är fokuspunkten i allas huvuden under vecka 43. 
Jajemen, nu är det här, gott folk. Det stavas H-Ö-S-T-L-O-V!
 
Känslan när jag sätter mig ner i datorstolen, slår på datorn och vet att jag nu har en hel underbar vecka i frihet framför mig är oövervinnerlig! En hel vecka då jag får vara uppe hur länge jag vill (nästan), sova hur länge jag vill (nästan) och göra vad jag vill (nästan). Gud så najs!
 
Ikväll blir det att allmänt softa och njuta av ledigheten. Det enda aktivitetsrelaterande som händer ikväll är en ungdomsgudstänst som jag och Linus ska gå på. Det är en speciell gudstjänst som har anordnats av våra konfirmationsledare. Vi har fått i uppgift att gå på tio gudstjänster innan konfirmationslägret börjar, så det är väl lika bra att göra bort de så fort som möjligt. Det är rätt trevligt med gudstjänst faktiskt. Alla är så likvärdig mot varandra, och när man kommer ut från kyrkan så känner man sig så glad inombords. Hel, liksom.  
 
Okej, det får vara bra för idag.
Se nu till och ha ett jätteunderbart höstlov! :D
Peace!
 
//Niklas
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

SV: Taaaaack nicke! :D<3
så himla najs med lov ju! håller med till 10 000% :D

2012-10-26 @ 15:44:09
URL: http://tovabackman.blogg.se
Postat av: TOVA

btw, lägg upp bilder (!!!!) :oo

2012-10-26 @ 15:44:56
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0