SNOW

Hej allesammans! Nu har snön lagt sig för första gången i år. Det känns kul, men samtidigt lite tråkigt. Sommaren i år känns inte helt avklarad än. Det var så mycket värme och sol som gick om intet, även så mycket aktiviteter som jag och Linus hade sett fram emot att göra har inte varit genomförbara. Norrland, norrland...
 
Men men, don't worry be happy they say. För några timmar sedan var jag ute på en superhärlig promenad med Stina (le dog) och njöt av solnedgången (Ja, solen går ner klockan tre på vintern i norrland!). Knastret under skorna, doften av bränt granris, solnedgången, den gulligaste och gladaste lilla hunden i världen och värmen man har i kroppen för att man har klätt sig ordentligt gör en lång promenad i vinterkylan fullständigt genomförbar. 
 
Igår var jag och Linus på gudstjänst i Vasakyrkan. Det var jättetrevligt faktiskt, helt klart den bästa gudstjänsten jag har varit på. Vi träffade många bekanta, bl.a. Albins syrra Ellen och Rasmus och Theo från innebandylaget. Efter gudstjänsten var det fika. Det var trevligt, förutom det att fikat kostade och jag och Linus inte hade några pengar på oss... 
 
Tova har tjatat på mig att jag måste lägga upp mer bilder, och det är ju förvisso sant, så här har ni några :D
De är fotade med mobilkameran på tunga 3.2 megapixlar, så förvänta er inte något allt för storslaget ;)
 

Welcome to Norrland! 
//Niklas
 
 
 
 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: TOVA

sv: haha ja Norrland är ju härligt men söder är ju ändå bäst! ;)
Hihi neeeej jag gör inlägg med min LG förstår du:)
Woohoo bilder! Fina dom var ändå :D

2012-10-28 @ 10:39:08
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0