HOUSTON, WE'VE GOT A PROBLEM!

Hej på er alla! Jag, Niklas Burwall, ska nu säga fyra ord som kommer från djupet av mitt hjärta. 
 
Jag. Är. Inget. Bloggproffs.
 
Jag har utifrån mina oexisterande bloggerfarenheter försökt byta header på våran blogg, och det gjorde ju inget annat och skita sig. SÅ, som ni kan se så är det ingenting utom ett stort, vitt fält längst upp på våran blogg. Som tur var så har vi ju våran blogginator, Tova! Jag ska be hon om hjälp och låta hon gå in och fixa allt som har med stilmallar och grejer att göra. Så, i sinom tid så kommer ni att ha en färgsprakande, rent ut sagt gudomlig header att fästa blicken på när ni knapprar in våran bloggaddress på datorn! You just wait and see!
 
Ha det hemskt bra så länge då!
//Nicke
 
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

haha helt otroligt! du lyckades ju iallfall! men vi ska fixa lite med andra färgkoder och så såatt helheten blir snyggare ;) <3

2012-10-22 @ 16:14:16
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0