HEMKUNSKAPSPROV? VILKET HEMKUNSKAPSPROV?

Tjohopp! Ååh gud va skönt! Nu är äntligen hemkunskapsprovet ett minne blott. Provet i sig var väl inte och gruva för, men just allt plugg som krävdes för att klara det var ju inte nådigt. Nåja, nu är det ur vägen och det känns jäkligt skönt! Nu är det bara den här sista veckan i plugget innan vi får höstlov! Gud så underbart! 
 
Skoldagen i sig har varit ganska lugn faktiskt. Vi såg film på både engelskan och so:n, skrev prov och lagade lasagne på hemkunskapen, och hade två mattepass. Det var bra att det inte vart nån superjobbig dag, för jag fick bara sex timmars sömn inatt och var gaaanska trött när jag klev upp...
 
Ikväll blir det innebandy och lite mera skolstuffs som ska göras till på onsdag. Sen blir det väl att bara ta det allmänt lugnt och komma i säng tidigt för att ta igen den förlorade sömnen som försvann inatt. 
 
Har inte planerat särskilt mycket för morgondagen, men vi ser väl vad som kommer. Vem vet, imorgon kanske blir den bästa dagen i mitt liv! Jag kanske vinner en miljon på lotto, eller blir Musikantens 100000:e kund och får ta vilken gitarr jag vill gratis. Never say never, they say... 
 
Okej, det får bli bra för idag.
Ha en fortsatt trevlig måndagseftermiddag! :D
//Niklas
 
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

haha du är så härlig niklas, "blir Musikantens 100000:e kund och får ta vilken gitarr jag vill gratis. Never say never, they say... " haha lovar det händer bara för det ;) lycka till!

2012-10-22 @ 21:33:59
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0