Panerad rödspätta...

...Är väldigt gott!;D 
Tjohejsan igen! Då vare dags för nytt inlägg... Och det går lika segt som vanligt^^'
När jag besöker bloggen för första gången på 6(?) dar och ser hur många inlägg min kära kollega och bästa vän har lagt upp känner man sig lite lat. Aja, "pang på rödbetan igen" som pappa brukar säga!
 
Idag har jag hursomhelst varit till Holmsundsbadet med Anton. Riktigt trevligt! Kaaanske lite mycket folk :P
Som vanligt fick jag 4 kallsupar, 2 nära-döden-upplevelser och 2 röda och svidande ögon. Anton gick det självklart bättre för^^' 
 
Vad ska man göra för att bryta sig ur en "friendzone"?:P Leave a suggestion in the commentsection below ↓ som alla stora, och inte lika stora, youtubeare brukar säga. 
 
Tac-o hej, rolig tjej! :D
 
//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

haha kan nog hjälpa, vem vill du slippa ur friendzonen med? ;)

2012-11-06 @ 18:46:59
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0