BEFORE SNÖ COMES GEGGS

Tjena! Jajjamen, måndag imorrn igen, nya friska tag... NOT! Usch, jag känner mig inte precis frisk på måndagsmornarna då mina ögon blivit koloniserat av fett och glatt morgongrus som låter sina betonghundar vila på mina ögonfransar. Nä, ett måndagsbarn är man då inte! Men men, det är bara att bita ihop och försöka att inte somna under matten.
 
Idag har iallafall jag städat på Kung Fu-klubben. Det tog 2 timmar och 26 minuter. Som tur var så var vi fyra stycken och allt flöt på riktigt bra. Vad mer? Jo jag har upptäckt att jag har en crush rocky roadchoklad och glass (googla det). VART ÄR MIN ROCKY ROAD!? *∩*
Annars har jag inte gjort så mycket mer. Ligga/sitta still verkar vara min livsuppgift såhär på surhösten då allt är geggigt och blött och ingen snö :c Men enligt vädergubbarna på YR ska det snöa i veckan. Håller tummarna hårt som aldrig förr. 
 
Lycka till med den inkommande måndagen, kära läsare.
 
Peace out!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0