SEIZE THE DAY

Tjabba tjena hallå! Imorse vaknade jag upp och tänkte att ''Idag ska bli en rolig dag med mycket skojigheter!'', men så vart det tyvärr inte sådär på en gång... Vi hade som sagt en rejäl städmorgon, men sen hände det inte så mycket mer. Det var tänkt att jag skulle jobba lite med NO:n idag, men så vart det ju inte heller. Detta resulterade i att jag gick runt i huset som en utvecklingsstörd höna och hade uuurtråkigt! Men, helt plötsligt kom jag på det: TOVA!!! Jag drog upp telefonen ur fickan och skickade iväg ett sms till Tova och frågade om jag kunde vara med hon, och det gick bra. Dagen var räddad! :D

Jag har Tova har gjort det mesta idag. Gått med hunden, klättrat i träd, kollat på gamla bilder, tagit nya bilder, spelat kubb, spelat pingis, flaxat runt i Tovas ladugård och hoppat studsmatta är nog kort sammanfattat vad vi har gjort idag. Det hände ju även lite småsaker emellan, till exempel att jag spillde hela mitt juiceglas över deras fina köksduk när vi satt och fikade... Det var inte så skickligt. Men men, shit happens. Vi har haft jätteroligt i alla fall!

Aja, nu måste jag dra!
Hej svej!
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0