@ KOLMÅRDEN

Goddagens! Jag tänker påbörja detta inlägg med att säga att det där ''I LIED!'' inlägget inte ska existera... Jag råkade på något vis publicera skiten när jag försökte komma på en bra rubrik, så då vet ni det!
 
Igår kom vi fram till Norrköping där vi bodde på hotell Kneippen i en natt. Vädret var ju inte på topp, det spöregnade och åskade. Men hotellet var trevligt! Vi satt på balkongen och åt kebab och lyssnade på åskan och hade trevligt. På kvällen blev jag bjuden av Abbe att hänga med på fjällvandring i Åre i Augusti! God, am i lucky! :D
 
Idag blåste vi iväg till Kolmården och checkade in på Vildmarkshotellet och gick vår första dag på djurparken. Det var det häftigaste jag har någonsin varit med om! Vi såg tre olika shower. Delfin-, rovfågel- och sälshowen. Delfinshowen var bäst!
Vi åkte även en safari i en linbana. Då åkte vi ovanför inhägnaderna och såg alla djur under oss. Det var ascoolt!
På slutet åkte vi två karuseller som fanns i början av djurparken. Det var trevligt, fast sen började det spöregna och då drog vi hem.
 
Nu ska vi gå käka sen middag på resturang Marckallam... aah jag vet inte, men gott ska det bli i alla fall ^^
 
Har tyvärr ingen möjlighet att föra över bilder till datorn, men det ska ni få när jag kommer hem!
 
Ha det bäst! :D
//Niklas
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej hoppas du hade kul! Har en ny blogg nu :)

2012-08-02 @ 16:45:59
URL: http://goodgoodgirl.blogg.se
Postat av: TOVA

men snälla nån! uppdatera bloggjäveln nån gång kollar ju varenda dag!!!!! :@

2012-08-19 @ 19:56:08
URL: http://tovabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0