RUNNIN' WILD

Tredje dagen på lovet dårå. Tiden går riktigt fort alltså. Man måste nästan skynda sig lite för att hinna ta vara på ledigheten ^^ Har faktiskt kommit mig ut för att parkoura lite under lovet, igår var jag och Emil inne på dagiset och röjde lite. Det var kul! :D Jag infinner mig i maximalt sinneslugn när jag får parkoura och röra på mig. All stress och alla jobbiga vardagstankar blir som den där suddiga bakgrunden på en ascool bild i mitt huvud, medans hindrerna, vaulterna och allt annat parkourigt blir den där saftiga, fokuserade förgrunden som man är ute efter när man tar bilden. Det är mer känslor än man kan tro i parkour. Man får den där känslan av frihet, att inte behöva rätta sig efter andras tycke och tanke i samhället. Man kan göra lite som man själv vill helt enkelt. Det tycker jag är bäst med parkour.

Men nu ska jag sluta pladdra om parkour, annars kommer det här inlägget att bli en mil långt och 3,84 ton tungt!
NU ska jag berätta vad jag ska göra idag!
Idag ska jag vara med Linus, och vi kommer förmodligen parkoura en massa, lyssna på musik och spela lite TV-spel ^^  Förmodligen kommer vi att fota lite när vi parkourar, så några bilder lär väl poppa upp här på bloggen ;)
Det var allt! :D

Hej så länge!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Arnold

  ▲

▲ ▲

2012-04-09 @ 13:56:54
Postat av: TOVA

NIKLAS KOM IHÅG VAD JAG SA OM BILDER! Haha du skriver så otroligt bra inlägg så det är ju faktiskt synd att det inte är en bild till, kommer hem ikväll så vi får träffas och fota lite om det blir bra väder! :D<3

2012-04-09 @ 16:18:43
URL: http://tovabackman.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha håller med Tova (för en gångs skull xD)

2012-04-09 @ 19:19:04
URL: http://amwbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0