SOMMARTIDER

Hej igen! Nu kommer det sommarfeelings! Solen skiner, det är varmt, himlen är klarblå och snön smälter. Igår när jag Tova, Jenny och Albin var med varandra så gjorde vi till och med såna där milkshakes och satt på Jennys altan och njöt i solen. Sånt kan man ju inte annat än älska! Fatta när det komer vara så skönt ute nästan varenda dag! Måtte det bli sommar snart!

Idag blir det labrapportskrivning och annat tråkigt på förmiddagen, men mot eftermiddagen kommer morsan och hämtar upp mig och Emil och skjutsar ut oss till Sörmjöle. Vi kommer förmodligen att dra till skolan i Sörmjöle och parkoura lite. Ska kolla om kameran är laddad, så kan jag ju fota lite och lägga upp på bloggis! Jag och Emil har snackat en del om att han måste sova över hos mig i Sörmjöle någon gång, så vi bestämde oss för att köra på det nu när vi har fyra dagar ledigt och allt.

Nu ska jag gå och käka lunch, det blir tacosrester från gårdagens middag. Me gusta!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Anna

Solen skiner och himlen är blå... Över allt utom i Luleå -.-. Kommer aldrig förlåta pappa för vi flytta hit *suck

2012-04-30 @ 18:28:35
URL: http://amwbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0