I LIKE HOW IT FEELS

HEJ IGEN! Vad har hänt idag då? jo, först så vaknade man ju upp och somnade igen typ 3 gånger innan man kom sig upp för att äta frukost. Sen pallrade man sig iväg till skolan med Abbe och Jenny för att ha svenska första lektionen. Göra armand och spela spel på en svenskalektion var ju inget å klaga över ;) Men sen så flöt det på som vanligt och rätt som det var så var man på väg hem till sig tillsammans med polarn Emil :) Vi for ut och FÖRÖKTE parkoura lite, men det gick inte så bra :/ därför så gick vi in till mig igen och lyssnade på musik en stund, för att sedan gå hem till han och spela gitarr, äta lite påskgodis och lira väggpingis :)

Här sitter jag nu framför datorn och klickar runt, och tanken som ploppar upp i huvudet när jag kommer på att jag inte kommer behöva stiga upp klockan sju imorgon ELLER resten av nästa vecka gör att jag seriöst bara vill resa mig upp från stolen och börja dansa: LOOOV!!! :D

Det där med å dansa var ju faktiskt lockande, tror jag ska göra det en stund ^^
PLAD GÅSK! :D
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0