No more sorrow

Glad Påsk på er alla bloggare och bloggerskor!:D Har varit sjukt dålig på att blogga den här första veckan men det ska det bli ändring på! Hursomhelst så har jag snaaart återhämtat mig från den rentav grisiga förkylningen som hållit mig vaken om nätterna precis lagom till påsklovet! Aw yeah!x3 Påsklovet kommer bli 18 gånger bättre än sportlovet då ingen va hemma:D Ska försöka ta mig ut och öva min PK innan marken täcks av det förbaskat vita fluffet x<
Det här med bloggning är svårt har jag märkt:P Man vill så gärna skriva mycket men efter så lång tid med hjärnsläpp att man märker att man bara sitter och gör udda ljud, DÅ ÄR DET ILLA! Så innan jag börjar låta som en grävlingsbäver ska jag nog sluta för mitt eget bästa;d
Dagens tips: Ät inget från marken!

Klart slut, Linus ut :D
//Linus

Kommentarer
Postat av: Vendi

Leeskigt, jag har varit (läs: är fortfarande!) jätteförkyld sen i måndags! Var det du som smittade mig kanske? D:

2012-04-05 @ 21:56:15
URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaska inte äta nått från marken nej

Leskigt det där med ljuden... kanske också borde sluta blogga nu i så fall xP

2012-04-07 @ 11:46:26
URL: http://amwbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0