BEEN FAR AWAY, FOR FAR TO LONG


Halloj!
Jag är verkligen ledsen att jag inte gjort nåt inlägg på länge! Har typ tänkt göra det flera gånger, men eftersom minnet inte är min starkaste sida så... ja... ni fattar ^^
Det har kommit ASmycket snö! Det gör mig lite småsur faktiskt! Det hade ju smält bort så mycket snö och det var varmt och skönt. Vi åt till och med vår första middag ute på altanen i helgen, för att det var så varmt. Jaja, vi får hoppas att det smälter bort fort.

Idag har jag gjort nåt väldigt udda (för mig alltså). Linus och jag har spekulerat väldigt länge i det där att jag borde komma på hans kung-fu träning. Eftersom jag själv hade så mycket innebandyträningar förut så fanns det ingen möjlighet för mig att komma på Linus träning. Men IDAG, kära vänner, skedde det. Jag var på Linus kung-fu träning! Jag var typ skitnervös men samtidigt astaggad innan. Linus hade demonstrerat massa övningar de brukar köra på träningarna på skolan. En av dom går ut på att man ska ställa sig mot varandra och slå på varandras underarmar, med sina underarmar! Låter fett skumt, men det gör SKITONT! Trodde från början att vi skulle göra massa såna övningar där man ska typ slå på varandra så att det gör asont (kan ha varit en av anledningarna till att jag var så skraj innan), men det gjorde vi inte. Vi tränade mest massa formationer. Jag fick öva på en hälsningsformation som de gjorde i början och i slutet av varje träning. Det gick rätt så bra men det var ändå en utmaning.
Jag tyckte det var jätteroligt! Det som gjorde det roligast tror jag var att det var så annorlunda. Det var som ett så speciellt sätt att träna på. Ska kolla med Linus om man kan få titta in nån fler gång ;)

Hare jättebra dårå!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha låter roligt med kung-fu. du spelar bandy? Själv skjuter man pilbåge, åker snowboard och dansar ^^ Inte för att skryta men jag är SM mästarinna xD

2012-04-20 @ 18:18:03
URL: http://amwbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0