UUHM... ALRIGHT?

 
 
 
Wazza läsare av alla slag! Då var det dags för ett nytt inlägg! Då var skolan igång igen. Fullt ös, orkeslös! Nej, jag saknar inte arbetskraft det är bara det att jag har träningsvärk stup i kvarten vilket tär på flexibiliteten. Men det gör inget^^ Av någon konstig anledning tycker jag att träningsvärk är roligt. Det blir alltid ett bra samtalsämne och, iallafall jag, känner mig gladare när jag har träningsvärk. Undrar vad det kan bero på? Hormoner? Eller kan det vara skadeglädje? Poängen är iallafall att det är bra att man rör på sig på ett eller annat sätt.
-Men Linus, vad gör jag om jag är bästa vän med Ben och Jerry, då? D:
Easy peasy! Be helt enkelt en vän att ställa ut 10 liter glass i skogen på olika platser och markerar platserna på en karta. Din vän kommer troligen att vara en level 25, douche-enchanted Skumpåse och placera glasshinkarna lååångt ifrån varandra (om nu inte din vän skulle råka vara väldigt lat). För maximal effekt och fettförbränning ska det här utföras på sommaren när det är som varmast. Resten kan ni lista ut själv ;D
 
På lördag blir det fest med kompisgänget! YEAH! Och Kung Fu-tränarträff hos Sifu (= big chief master)! YEAH! ... Synd bara att de båda krockar^^' Menmen, det är sånt som händer. Hursomhelst så kommer båda happeningsen bli superkul och jättetrevligt!:D
Tyvärr så har jag inget mer att berätta på händelsefronten eftersom det inte har hunnit hända så mycket
under 2013 :/
 
P.S: Jag har en överraskning åt er på söndag, kära läsare ;D
 
Trevliga tider!
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0