HEEEY MACARENA

Yes box! Det blev en lagomt lat tisdagkväll. Inga bekymmer just nu... Eller jo egentligen borde jag vara mer nervös än jag faktiskt är med både ett matte- och SO-prov :s Men det känns som att jag har läget under kontroll för vi har haft mycket tid att träna på iallafall SO:n (notera att vi arbetar om den transatlantiska slavhandeln 1768) och i matten sysslar vi med ett väldigt enkelt område som kallas Logik & Samband. No mucho difficulto :] 
Vääääänta lite! Är det inte test i preteritum i spanskan också? Ojojoj, det är mycket nu^^' Dock så känns det som att jag har missat något. Jag vet inte vad :s
 
Idag var det faktiskt jag som gjorde middag! Oh yeah! Det blev korvstroganoff med ris som jag tror att min hemkunskapslärare troligen skulle ha godkänt. Kanske högsta betyg om jag inte hållt rispåsen för långt bak så att det kom aningen för mycket ris^^' Faktiskt så mycket att det var svårt att se köksbänken under alla riskorn. Det slutade med att pappa dammsög upp nästan allt ris eftersom det blev smutsigt, klibbigt och oanvändbart. "Man lär sig så länge man lever" som vi säger.
 
Och med det avslutar jag dagens inlägg!
 
Tjoflöjt, mitt minne förblev böjt
//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0