OFFICIAL FUCK YEAH-DAY 2012!

Fuck yeah! Det känns som de två orden som reflekterar dagen bäst känslomässigt skulle jag säga. Det beror på tre händelser. Första är att jag var gudstjänstvärd med Tova. Det var kul! Vi fick några små uppdrag som att dela ut psalmböcker och välkomna alla människor till gudstjänsten, och gå runt och samla in kollekten. Annars fick vi genomgå gudstjänsten som vilken annan människa som helst, och titta på den helt underbara barnkören som kom dit och sjöng! Tova fick även lite spunk när vi såg en kille som såg ut precis som en tio år äldre Tom Cruise.
Alla pappor i församlingen fick en ros för att det är farsdag, men bara för att det skulle se konstigt ut om jag inte fick en så fick jag också en ros. Fuck yeah!
 
Andra händelsen var att jag for och spelade match ännu en gång, denna gång i Nordmaling. Vi spelade mot Håknäs, och vi gav de så fett med spö så man tyckte nästan synd om dem. Vi vann med 9-1, och jag fick både göra en hel del räddningar och rädda en straff. Fuck yeah! 
 
Den tredje och sista händelsen var att vi efter matchen for vi till morsan och firade pappa (farsdag, ni vet). Emil följde också med, och vi åt god middag, tryckte rulltårta med grädde, såg Lilla Huset På Prärien (det är bara att erkänna: bra jävla serie!) och bara softade. På vägen hem satt jag och Emil och gjorde jättesexiga retarded-säl-ljud nästan hela vägen och bara flummade som tusan. Fuck yeah! 
 
Det är vad jag har gjort idag, gjort awesome saker med helt awesome människor! 
 
Och bara för att jag är så himla snäll så ska ni få lite fina bilder som jag och Tova tog efter gudstjänsten.
 
 

good... wait for it! ...bye!
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0