A LONG TIME AGO IN A GALAXY FAR FAR AWAY

Hejsan hoppsan! Man kan inte annat än älska denna tid! Solen skiner, det är varmt och... jaja ni har hört den där visan förut.

Idag har det varit en antimobbing-dag på skolan. Vi såg en massa filmer om mobbing och lekte några lekar. Det var rätt kul. Vi såg även en längre film som heter Älska mig. Det var faktiskt en förbenat sorglig film, och typ alla tjejer i klassen satt och snyftade så att man nästan inte hörde något av filmen. Måste faktiskt vara fullkomligt ärlig och säga att det vart lite torrt i halsen för mig också.. Den var faktiskt riktigt bra! Den gav en en inblick om hur fruktansvärt hemsk mobbing verkligen är! Den finns att se på youtube!

Ikväll händer nog inget speciellt. Skulle vilja fara ut å parkoura, men jag har fått nån svinjobbig hosta som jag inte vill förvärra. Tror jag ska lugna mig ett tag med att vara ute i bara t-shirt...
Nae, ikväll bli det nog till att sitta framför datorn och dega. Måste även se klart Transformers 2 som jag somnade bort från igår kväll..

May the force be with you!
//Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0